Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Aitec
ISBN: 9788081461620
Poč.strán: 88
Rok vydania: 2019
Väzba: zošit
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.02. 2019
ISBN: 9788081461620
Poč.strán: 88
Rok vydania: 2019
Väzba: zošit
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.02. 2019
Naša cena: 5,80 €
Matematika pre štvrtákov 2. časť
pracovný zošit
Autor: Belic Miroslav, Striežovská Jana
Kniha je v kategórii: Matematika pre základnú školu
Alternatívna odporúčaná učebnica z matematiky pre 4. ročník ZŠ.Matematika pre štvrtákov je súčasťou ucelenej didaktickej série Matematika pre prvý stupeň ZŠ M. Belic – J. Striežovská.
Séria zaručuje koncepčné, obsahové a pojmové prepojenie učiva
matematiky v jednotlivých ročníkoch 1. stupňa ZŠ s propedeutickými
prvkami aj pre 2. stupeň ZŠ. Druhý pracovný zošit završuje
koncepciu matematiky rozloženej do štyroch ročníkov prvého stupňa.
Pracovný zošit Matematika pre štvrtákov – 2. časť plynule nadväzuje na
1. časť. Dielo je spracované podľa iŠVP a vychádza z potreby prípravy
žiakov na TESTOVANIE 5. Autori vychádzajú z vlastnej učiteľskej
praxe, zo štúdia modernej didaktiky matematiky a z požiadaviek
slovenských učiteľov. Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie dáva
učiteľovi priestor rozhodnúť sa, ako sa bude učivo prelínať. Práca
s pracovným zošitom umožňuje plnenie požiadaviek vzdelávacieho
štandardu. Obsahovo sa sústredí na ukončenie procesu poznávania a
budovania kľúčových kompetencií na 1. stupni. Rešpektuje a rozvíja
medzipredmetové vzťahy a prierezové témy. Venuje sa problematike
finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard
finančnej gramotnosti. Svojím spracovaním reflektuje na požiadavky škôl.
Jedna strana aritmetickej časti pracovného zošita zahŕňa obsah
zvládnuteľný približne na jednej vyučovacej hodine. Odkazy na strany
učebnice v pracovnom zošite a zaručujú pohodlné prepojenie práce oboma
materiálmi. Výrazne pomáha aj farebné zjednotenie prislúchajúcich strán.Rozdelenie
strán na základné a výberové je podporené piktogramami. Piktogramy
definujú úlohy pre tých, ktorí pracujú rýchlejšie a potrebujú ďalšiu
aktivitu. Sú určené pre žiakov, ktorí napredujú v matematickom
poznávaní rýchlejším tempom. Úlohy a matematické problémy sú
prezentované s narastajúcou náročnosťou.Dielo kladie dôraz na
individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa
učia pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti.
Pracujú na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do
hĺbky.