Vydavateľ: Aitec
ISBN: 9788081461620
Poč.strán: 88
Rok vydania: 2019
Väzba: zošit
Formát: 210x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 14.02. 2019

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Naša cena: 5,80 €

Matematika pre štvrtákov 2. časť

pracovný zošit

Autor: Belic Miroslav, Striežovská Jana

Kniha je v kategórii: Matematika pre základnú školu
Alternatívna odporúčaná učebnica z matematiky pre 4. ročník ZŠ.Matematika pre štvrtákov je súčasťou ucelenej didaktickej série Matematika pre prvý stupeň ZŠ M. Belic – J. Striežovská. Séria zaručuje koncepčné, obsahové a pojmové prepojenie učiva matematiky v jednotlivých ročníkoch 1. stupňa ZŠ s propedeutickými prvkami aj pre 2. stupeň ZŠ. Druhý pracovný zošit završuje koncepciu matematiky rozloženej do štyroch ročníkov prvého stupňa. Pracovný zošit Matematika pre štvrtákov – 2. časť plynule nadväzuje na 1. časť. Dielo je spracované podľa iŠVP a vychádza z potreby prípravy žiakov na TESTOVANIE 5. Autori vychádzajú z vlastnej učiteľskej praxe, zo štúdia modernej didaktiky matematiky a z požiadaviek slovenských učiteľov. Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie dáva učiteľovi priestor rozhodnúť sa, ako sa bude učivo prelínať. Práca s pracovným zošitom umožňuje plnenie požiadaviek vzdelávacieho štandardu. Obsahovo sa sústredí na ukončenie procesu poznávania a budovania kľúčových kompetencií na 1. stupni. Rešpektuje a rozvíja medzipredmetové vzťahy a prierezové témy. Venuje sa problematike finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard finančnej gramotnosti. Svojím spracovaním reflektuje na požiadavky škôl. Jedna strana aritmetickej časti pracovného zošita zahŕňa obsah zvládnuteľný približne na jednej vyučovacej hodine. Odkazy na strany učebnice v pracovnom zošite a zaručujú pohodlné prepojenie práce oboma materiálmi. Výrazne pomáha aj farebné zjednotenie prislúchajúcich strán.Rozdelenie strán na základné a výberové je podporené piktogramami. Piktogramy definujú úlohy pre tých, ktorí pracujú rýchlejšie a potrebujú ďalšiu aktivitu. Sú určené pre žiakov, ktorí napredujú v matematickom poznávaní rýchlejším tempom. Úlohy a matematické problémy sú prezentované s narastajúcou náročnosťou.Dielo kladie dôraz na individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa učia pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti. Pracujú na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do hĺbky.