Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081680540
Poč.strán: 128
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 170x245
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.01. 2019

Kniha nie je skladom
expedujeme do 7 dní

Bežná cena: 3,30 €
Naša cena: 2,70 €
Zľava: 18%

Mikroekonómia 2

Teória spotrebiteľa
Autor: Horehájová Mária, Marasová Jana
Kniha je v kategórii: Odborná a náučna literatúra
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia. Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné. Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života