Kniha nie je skladom
expedujeme do 7 dní

Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081680540
Poč.strán: 128
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 170x245
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.01. 2019
ISBN: 9788081680540
Poč.strán: 128
Rok vydania: 2014
Väzba: brožovaná
Formát: 170x245
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.01. 2019
Bežná cena: 3,30 €
Naša cena: 2,70 €
Zľava: 18%
Naša cena: 2,70 €
Zľava: 18%
Mikroekonómia 2
Teória spotrebiteľa
Kniha je v kategórii: Odborná a náučna literatúra
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a
správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú
jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber
vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a
voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika
prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky
výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska
politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia.
Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť
si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré,
naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu
zdajú nepodstatné.
Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických
vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich
vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov
na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o
ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života