Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Vydavateľstvo Michala Vaška
ISBN: 9788071659273
Poč.strán: 138
Rok vydania: 2013
Väzba: viazaná
Formát: 175 x 245 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 18.07. 2016
ISBN: 9788071659273
Poč.strán: 138
Rok vydania: 2013
Väzba: viazaná
Formát: 175 x 245 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 18.07. 2016
Bežná cena: 15,30 €
Naša cena: 11,45 €
Zľava: 25%
Naša cena: 11,45 €
Zľava: 25%
Marketing v poisťovníctve e-marketing
Moderný marketingový prístup
Autor: Adamko Jozef
Kniha je v kategórii: Ekonomická literatúra
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?nančného a poistného trhu a vysvet-lený právny rámec poisťovníctva od poradenstva, sprostredkovania až po elektronický marketing a ich charakteristiky.