​Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081684074
Poč.strán: 196
Rok vydania: 2016
Väzba: brožovaná
Formát: 148 x 210 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 13.07. 2016

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 13,10 €
Naša cena: 10,70 €
Zľava: 18%

​Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Autor: Tajtáková Mária

Kniha je v kategórii: Podnikanie
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.