Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní
Vydavateľ: Raabe
ISBN: 9788081403446
Poč.strán: 56
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát: 214x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 21.03. 2023
ISBN: 9788081403446
Poč.strán: 56
Rok vydania: 2022
Väzba: brožovaná
Formát: 214x297
Jazyk: slovenský
Pridané: 21.03. 2023
Naša cena: 4,00 €
Kuliferdo - Práca s textom
Autor: Kováčová Barbora, Hanáková Michaela
Kniha je v kategórii: Slovenský jazyk pre základnú školu
Kniha je zaradená v:
Špeciálna základná škola
1. ročník
2. ročník
3. ročník
4. ročník
Slovenský jazyk
Literatúra
Raabe
Príbehy sú určené pre žiakov 1. stupňa, konkrétne pre prvákov je to
príbeh o Kefke Efke a prvákovi Jonatánovi; pre druhákov o
Ufíkovi-cestovateľovi; pre tretiakov Rozhádaných písmenách a pre
štvrtákov o Marhuľových ľudkoch. Každý z malých čitateľov nájde v
príbehu zaujímavú postavu, ktorá ho vtiahne do príbehu. Čítaním si tak
zlepšuje a precvičuje písmenká v slovách, ktoré sú poukladané do viet a
vety tvoria príbeh. Príbeh je dieťaťu predstavovaný rôznymi spôsobmi,
raz dieťa doplňuje písmená, inokedy slová alebo príbeh jednoducho
nakreslí. A je toho ešte omnoho viac.Všetky aktivity v súbore
pracovných listov KuliFerdo – Práca s textom sú vhodné využívať v škole
(vo vyučovacom procese) i doma (na domáce precvičovanie s rodičmi).
Vychádza ako súčasť súboru
štyroch pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka ZŠ na rozvíjanie
špecifických funkcií so zameraním na slovenský jazyk. Pre všetkých,
ktorí sa chcú naučiť, potrebujú si zopakovať alebo zábavnou formou
spoznávať písmená slovenskej abecedy. Balík obsahuje diely: Samohlásky a
Dvojhlásky. Spoluhlásky 1. Spoluhlásky 2. Práca s textom. Tieto zošity
pokrývajú oblasť čítania, písania a prácu s textom.
Súbor pracovných listov je určený: predovšetkým pre žiakov 1. – 4. ročníka ZŠ, ktorí majú vývinové poruchy učenia na vyučovací predmet Rozvíjanie špecifických funkcií. Cieľom tohto predmetu je v maximálnej miere podporiť rozvoj špecifických funkcií ako predpokladu k úspešnému zvládnutiu čítania, písania a počítania. pre prácu špeciálnych pedagógov so žiakmi, ktorí majú vývinové poruchy učenia v bežných základných školách, či v pedagogicko-psychologických poradniach, učiteľom 1. – 4. ročníka, na individuálnu prácu s deťmi s vývinovými poruchami, rodičom, na domáce precvičovanie čítania, písania,pre žiakov v nultom a prípravnom ročníku ZŠ.V pracovných zošitoch má dieťa spoločne s dospelým (učiteľom, rodičom) možnosť spoznávať samohlásky, dvojhlásky a spoluhlásky v rámci atraktívnych aktivít. Sú navrhované tak, aby malo dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať s doplnením o aktivity na strihanie, vyfarbovanie, skladanie, obťahovanie, modelovanie a lepenie. Výhody:
Pracovné listy pre žiakov sú pripravené na komplexné rozvíjanie komunikačnej schopnosti, ktorá úzko súvisí s vývinom vnímania, predstáv, motoriky, pamäti, pozornosti, myslenia a sociálnym prostredím dieťaťa. Sú praktické, jednoduché používanie.
Súbor pracovných listov je určený: predovšetkým pre žiakov 1. – 4. ročníka ZŠ, ktorí majú vývinové poruchy učenia na vyučovací predmet Rozvíjanie špecifických funkcií. Cieľom tohto predmetu je v maximálnej miere podporiť rozvoj špecifických funkcií ako predpokladu k úspešnému zvládnutiu čítania, písania a počítania. pre prácu špeciálnych pedagógov so žiakmi, ktorí majú vývinové poruchy učenia v bežných základných školách, či v pedagogicko-psychologických poradniach, učiteľom 1. – 4. ročníka, na individuálnu prácu s deťmi s vývinovými poruchami, rodičom, na domáce precvičovanie čítania, písania,pre žiakov v nultom a prípravnom ročníku ZŠ.V pracovných zošitoch má dieťa spoločne s dospelým (učiteľom, rodičom) možnosť spoznávať samohlásky, dvojhlásky a spoluhlásky v rámci atraktívnych aktivít. Sú navrhované tak, aby malo dieťa možnosť byť úspešným a zároveň sa hravou formou naučilo čítať a písať s doplnením o aktivity na strihanie, vyfarbovanie, skladanie, obťahovanie, modelovanie a lepenie. Výhody:
Pracovné listy pre žiakov sú pripravené na komplexné rozvíjanie komunikačnej schopnosti, ktorá úzko súvisí s vývinom vnímania, predstáv, motoriky, pamäti, pozornosti, myslenia a sociálnym prostredím dieťaťa. Sú praktické, jednoduché používanie.