Vydavateľ: Edis
ISBN: 9788055413068
Poč.strán:
Rok vydania: 2017
Väzba: brožovaná
Formát: 210x297 mm
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.03. 2017

Kniha nie je skladom
dodávame do 7 dní.

Bežná cena: 10,50 €
Naša cena: 8,93 €
Zľava: 15%

Praktikum z marketingu I.

Autor: Križanová Anna, Klieštiková Jana

Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu, výber cieľových trhov, analýza marketingového prostredia, analýza trhov a nákupného správania zákazníkov, analýza konkurencie, marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie a marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie a marketingové plánovanie. Pre vypracovanie zadaní nachádzajúcich sa v praktiku pritom nie je nevyhnutne potrebné pracovať súčasne aj s publikáciou Základy marketingu I., nakoľko základný teoretický úvod do témy sa nachádza nielen na začiatku každej kapitoly praktika, ale aj pred jednotlivými zadaniami. Zadania sú konštruované tak, aby si poslucháč utvrdil nadobudnuté a aby získal nové vedomosti, znalosti a zručnosti z oblasti marketingu spôsobom, ktorý by mu mal byť vďaka zaradeniu aktuálnych a prevažne regionálne známych prípadových štúdií blízky. Veríme, že poslucháči edukačný potenciál , ktorým praktikum disponuje v plnej miere využijú a že pri práci s ním budú v tvorivom dialógu s pedagógmi využívať svoje vlastné doterajšie vedomosti tak, aby nadobudli nové, ktoré rozšíria ich obzory nielen v kontexte marketingu, ale aj ostatnej podnikovej praxe a trhovej reality akceptujúc pritom celospoločenské trendy a snažiac sa o prispetie k dosiahnutiu trvalo udržateľného rozvoja.

Tento web používa súbory cookies. Potvrdzujem súhlas s ich používaním. Viac informácii