Bankový marketing
Kniha je vypredaná
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788075529480
Poč.strán: 120
Rok vydania: 2018
Väzba: brožovaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 04.05. 2018

Kniha je vypredaná.

Bežná cena: 10,90 €
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%

Bankový marketing

Princípy a špecifiká

Autor: Štarchoň Peter

Kniha je v kategórii: Marketing
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.